FANDOM

P4-InabaMap.jpg

Inaba madártávlatból.

Inaba (稲羽 [いなば], Inaba) egy vidéki kis város és a Persona 4 központi helyszíne. Ide költözik a főszereplő amikor a szülei a tengerentúlra mennek dolgozni, az anyai nagybáttya vigyáz rá. Nem sokkal az Inabába való költözése után különös gyilkosságok történnek.

Egy idős férfi állítása szerint aki gyakran a Tatsuhime Shrine mellett áll, Inaba egy szénbányász faluként indult. Inaba fejlettségét a bányászok beáramlásának köszönheti. El lehet jutni vonattal is a városban, a Yasoinaba állomáson kell leszálni, az előző állomások Higashi Inaba és Hibari. Okina City a legközelebbi város Inabához, ide a főszereplő és barátai is gyakran elutaznak.

Helyszínek Inabában Szerkesztés

A helyi középiskola, ahol a főszereplő és újdonsült barátai is tanulnak.

Egy bevásárlóközpont aminek az éttermében a főszereplő ás csapata összegyűl, és ahol belépnek a Midnight Channelbe egy nagy TV-n keresztül az elektronikai osztályon.

Az az utca amin a családi vállokozások megtalálhatóak, azonban a boltok nagyrésze be van zárva.

A fő útvonal a Yasogami High Schoolba, aminek a folyópartján a főszereplő horgászhat.

A főszereplő otthona. Amikor hazatér akkor az idő automazikusan délutánra ugrik.

Érdekességek Szerkesztés

A város neve talán utalás lehet a Megami Ibunroku Persona és a Shin Megami Tensei: Persona egyik karakterére, Masao Inabára

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki